CAMPANIE: Umbrella for Two

Brief: În urma campaniei de PR și social media, Umbrella for Two a devenit cunoscută în segmentul feminin al targetului și astfel au fost generate lead-uri. Totuși, segmentul masculin cerea un răspuns pe măsură.

Soluție: Am decis împreună cu clientul că publicul țintă vizat este de găsit în mișcare în oraș, drept care, o campanie de creare de awareness prin panouri publicitare este nimerită.  Ca și mesaj cheie, am hotărât să mergem pe o abordare funcțională și să explicăm ce face serviciul. Conceptul a fost să vizualizăm felul în care o femeie poate completa momentele fericite din viața unui bărbat. Ceea ce face Umbrella for Two este să găsească profilul ideal de persoană.

Acoperirea campaniei este pe București.

Art-direction: Aaron Balazs

Strategie: Alina Floroi

panou Umbrella for Two

Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>