POZITIONARE, CONTENT: Hansen Office Design


I-am cunoscut pe Diana Blinda si Liviu Souca de la Hansen Office Design cand ne-au solicitat sa facem un research pe publicul lor tinta, pe care l-am derulat prin divizia noastra de cercetare, shortCUT research.

Am descoperit in ei niste antreprenori pasionati, care iubesc designul, lucrurile frumoase si comunicarea cu oameni care le seamana. Dintr-una intr-alta, ei ne-au acordat increderea de a le gandi strategia de brand si o noua pozitionare, completata de partea de continut pe site. Suntem in curs de actualizare a textelor unei baze mari de produse, in jur de 800 de obiecte.

Speram ca in curand vom reveni cu stiri despre noi proiecte pe care le avem in plan.

Pana atunci, iata un fragment din Manifestul de produs pe care l-am scris pentru Hansen.

Suntem creatori de spații de lucru care inspiră. De aceea, credem că un scaun e mai mult decat un scaun și un birou e mai mult decât un birou. Asta pentru că fiecare piesă de mobilier se află într-un ecosistem în care trăiesc oameni care lucrează și vor să fie inspirați. Și munca e mai mult decât muncă,
e relaționare cu cei din jur, e exprimarea personalității și găsirea acelui grăunte că lucrurile se întâmplă cu sens.

De aceea, noi – Hansen, creăm spații de lucru care nu seamănă  unele cu altele.
Noi creăm spații de lucru care exprimă identitatea companiilor pentru care lucrăm. Afinitatea pe care o avem pentru design ne ajută să facem selecții inteligente pe care le propunem clienților. De exemplu,
într-o companie care vinde cafea, creăm o cafenea cu rol de meeting-room.

Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>