Notice: wpdb::prepare was called incorrectly. The query argument of wpdb::prepare() must have a placeholder. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 3.9.0.) in /home/laborazo/public_html/theshortcut.ro/research/wp-includes/functions.php on line 3152

Notice: wpdb::prepare was called incorrectly. The query does not contain the correct number of placeholders (0) for the number of arguments passed (1). Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 4.8.3.) in /home/laborazo/public_html/theshortcut.ro/research/wp-includes/functions.php on line 3152
Cine sunt Millenials? Generatia Y, Net, EchoBoomers, ME gen, Hipsteri | shortCUT research

Notice: wpdb::prepare was called incorrectly. The query argument of wpdb::prepare() must have a placeholder. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 3.9.0.) in /home/laborazo/public_html/theshortcut.ro/research/wp-includes/functions.php on line 3152

Notice: wpdb::prepare was called incorrectly. The query does not contain the correct number of placeholders (0) for the number of arguments passed (1). Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 4.8.3.) in /home/laborazo/public_html/theshortcut.ro/research/wp-includes/functions.php on line 3152

Cine sunt Millenials? Generatia Y, Net, EchoBoomers, ME gen, Hipsteri

Generatia Millenials este cea a oamenilor care se pregatesc sa intre in perioada de maxim succes a vietii lor, dar si de maturizare a cheltuielilor (>>>). De aceea, am putea spune ca sunt generatia de aur pentru advertiseri, care se straduie sa ii inteleaga si sa le propuna o comunicare adecvata. Mai adanc decat advertiserii se afla chiar cei care propun noi produse sau update-uri la produse.

Cei din generatia ME sunt nascuti dupa anii 80, pana in jur de 95-2000. Ei au ajuns deci la maturitate in acest mileniu, ca digital natives, complet obisnuiti cu tehnologia. Faptul ca cineva este nascut in aceasta perioada nu inseamna ca imprumuta in totalitate caracteristicile sale, dar sociologii sunt in general de acord asupra unor trasaturi comune: interesul pentru tehnologie, soarta globului din punct de vedere ecologic, nedreptatile sociale si transformarea vietii politice. (pt mai multe, sursa Wikipedia)
Ei sunt supranumiti si “copiii trofeu”, pentru ca parintii lor i-au dat la sporturi si cursuri artistice si au asteptat de la ei performante, dar si Generatia Boomerang, pentru ca s-au intors acasa dupa universitate in lipsa locurilor de munca si a unui climat economic prosper.
Un nou studiu despre generatia Y realizat de Boston Consulting Group in Statele Unite, a interogat in jur de 4000 de persoane intre 16 si 35 de ani, considerati din generatia Y si 1000 de persoane intre 35 si 40 de ani – generatia X. Principalele descoperiri listate si de site-ul Mashable sunt:

Milenialii sunt optimisti, interactivi si deschisi actiunilor caritabile

Milenialii sunt consumatori si influentatori
Ei cred in puterea lor de a influenta piata si soarta societatii

Milenialii cred in recomandarile apropiatilor si prietenilor
Pentru Mileniali nu conteaza neaparat parerea expertului, ci a cuiva apropiat care a trecut printr-o anumita experienta.

Milenialii sunt natural digitali
Milenialii sunt activi in social media, stiu sa foloseasca natural tehnologia si o fac in mod multitasking. Acest lucru inseamna ca atentia lor este greu de captat, dar in acelasi timp pot redistribui un mesaj relevant pentru ei in cateva minute.

In concluzie, studiul spune ca Milenialii contribuie la crearea economiei participative, in care fiecare om poate influenta rezultatul total.

Desi la nivel de generatie, aceste concluzii sunt omogene, exista anumite atitudini care departajeaza generatia in subgrupuri. Acestea au fost rezumate cu niste propozitii-eticheta:

Hip-ennials — “Pot transforma lumea intr-una mai buna.”
Millennial Moms — “Imi place sa ma misc, sa calatoresc si sa am grija de copil.”
Anti-Millennials — “Sunt prea ocupat sa ma ocup de altceva in afara de afaceri si familie.”
Gadget Gurus — “E super sa fiu eu.”
Clean and Green Millennials — “Am grija de mine si de mediu.”
Old School Millennials — “Facebook-ul e impersonal, hai sa vorbim la o cafea!”

Aceste tipuri de atitudini sunt cu siguranta translatabile la Romania, o tara care a fost intotdeauna mimetica cu obiceiurile Occidentului. Procesul de replicare este accelerat de internet si device-urile mobile. Este interesant de facut un studiu mai ales pe subgrupurile mentionate si aspectele particulare in Romania.

Tagged with: , , , , ,
Posted in research, studiu, trend

Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/laborazo/public_html/theshortcut.ro/research/wp-content/themes/shell-lite/includes/functions.php on line 173
No Comments » for Cine sunt Millenials? Generatia Y, Net, EchoBoomers, ME gen, Hipsteri
1 Pings/Trackbacks for "Cine sunt Millenials? Generatia Y, Net, EchoBoomers, ME gen, Hipsteri"
  1. [...] implicare în comunitate/activități de voluntariat – de obicei sunt mai implicați în comunității, [...]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>